3. huhtikuuta 2016

Glad påsk!

Heippa ja hyvää pääsiäistä tälleen tutusti myöhässä! Mulla on vihdoin kirjotuksen ohi, joten voin taas muutaman kuukauden elää melko stressittömästi kunnes taas syksyllä on kirjotukset. Kun lähin ruotsin kirjotuksista tuntu että meni ihan oman tason mukaan, mutta ilalla sitten ku katto niitä oikeita vastauksia niin vähän horju usko siihen että saisin C, jota siis lähin ruotsista tavottelemaan. Historian kirjotukset taas oli sinäänsä kivat, yllättävän hyviä kysymyksiä vaikka oonki melko pettynyt siihen ettei tullut yhtäkään kysymystä antiikista, joka olisi ollut mun erikoisalaani, ja toisaalta taas ekaa kertaa 10 vuoteen tuli kysymys esihistorian ajalta. Kivat kirjotukset kuitenkin, vaikka musta tuntu että mun esseet jäi todella lyhyiksi ja joitaki asioita unohtu mainita ku ne tuntu itestä niin itsestäänselvyyksiltä. 

Pääsiäinen on yks mun lempparijuhlista, vaikka ateisti oonkin. Rakastan pääsiäisen väriloistoa, tulppaaneja, suklaata ja ennen kaikkea sitä kesän tuloa. Tänä vuonna kevät oli toki vähän aikasemmin, mutta vaikka pihalla ei vielä kukat kukkinu ja ollut sitä värikkyyttä niin onneksi meiltä löyty sitä sisältä leikkokukkien ja suklaamunien muodossa.Vaikka tuo pitkä pääsiäisviikonloppu sattukin justiin mun ruotsin ja historian kirjotusten väliin tuli kuitenkin leivottua, syötyä paljon suklaamunia ja niitä on vielä tolkuttomasti jäljelläkin ja jollain tasolla ainakin yritin rentoutua, vaikka ajatus kirjotuksista oli kokoajan jossain takaraivossa.

2 kommenttia:

  1. Wau, todella hienoja kuvia.. niin hyvälaatuisiakin. Jos kaipailet joskus kuvauskaveria, niin minusta sais. :) t. toinen rollolainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh voi, kiitosta! Justiin tuossa yks päivä mietin että mun blogiin ei varmaan asukuvia tuu kun ei oo oikeen ketään kuka vois mua kuvata :,D Että pitääpä harkita!

      Poista