13. huhtikuuta 2016

Lately

En viimeviikkoina oo puuhaillu mitään kovin ihmeellistä, mutta koska mä oon tällasten postausten suuri fani haluan itekki aina sillon tällön tehdä näitä. Nää on ihania koska nää on jotenkin niin arkisia, näistä löytyy kaikkea satunnaista mitä on arjessa tullu vastaan. Mun viimeviikot on ollut lähinnä kotona makaamista, herkuttelua ja lukemista, joko sitten romaanien tai koulukirjojen. Kirjotusten jälkeen mulla on jotenkin laiskottanu, enkä oo oikeen löytänyt motivaatiota esimerkiks kouluhommiin, josta johtuen juuri maanantaina loppunut koeviikko meni aika perseelleen, vaikka mulla oli vaan kaks koetta. En vaan jaksanu kertailla niitä juttuja, molempiin kokeisiin menin vihkon puoliksi lukeneena.

1. Joskus pääsiäisen aikaan ostin ekaa kertaa ite Parrotseja! Aivan ihania, lompakko vaan laihtuu törkeesti näitä ostaessa 2. Lähdössä jokunen päivä keskustaan! 3. Käytiin viime perjantaina äipän ja Veetin (pikkuveljen) kanssa intialaisessa! Oon miettiny että tekisin jopa ihan erillisen postauksen tuon intialaisen buffet tarjonnasta, melko peruskamaa 4. Jälkkäriksi perinteinen mangolassi, nam
1. Viime sunnuntaina päätin panostaa aamupalaan vinkki: laittakaa munakokkeliin ripaus currya, tulee ihanan pehmeen makusta 2. Viime perjantain asu iki-ihanalla iphone 4s'llä kuvattuna 3. Avasin justiin maanantaina ekaa kertaa pitkään aikaan tv ja oikeasti katoin sitä jonkun aikaa 4. Mulla oli kauhee väsymys koko maanantain, luin pari tuntia vaan kirjaa ja hörpin teetä ja vissyä

Yksi mieletön jutska kuitenkin tapahtu tuossa viime viikolla, mutta en oo vielä ihan varma miten paljastaisin tän asian blogissa. Pitää miettiä ;-) Mikäli sikäli kiinnostaa niin stay tuned, päivittelen asiasta tässä parin viikon sisään! Nyt painun sänkyyn, kyllä, vähän ennen yhdeksää. Oon jotenkin aivan järjettömän väsynyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti