24. heinäkuuta 2016

Viikko vielä Turkua

 1-2. Toissa viikon perjantaina kävin ekaa kertaa Fazer kahvilassa ihan syömässä, oli muuten hyvää!
 3-4. Sen jälkeen kun olin vetänyt kakun naamariin lähdin käymään Saaran kanssa kaupassa kun tuo oli tullut Dublinista niin olihan se pakko nähä. Käveleskeltiin jonkun aikaa Aurajoen rantaa pitkin, juteltiin ja mä kuvailin kaikkea
 4. Fiskarissa oli ihan mieletön kartano! 5. Ja joku erikoinen veistoskin löydettiin
 6. Fiskarista ajeltiin Turkuun 7. Pääsin sovittamaan jotain ihanaa karvareuhkaa. Harmi vaan tää jäi puuttuvien hihojen takia kauppaan.

8. Mun teki aivan hirmusesti mieli ostaa tää, muttakun tästäkin puuttuu ne hihat! Miksi!? 9. No mutta sain ostettua oranssia huulipunaa ja kynsilakkaa sentään
 10. Ruoka-asiat meinasi levähtää käsiin joten tyydyttiin ostamaan kaupasta vaan sipsejä ja keksejä ja painuttiin ravintolaan syömään. Oli muuten ihana alkusalaatti, nam! 11. Itse ruoka oli tietenkin sitäkin parempaa
 12. Saanko itkeä? Viime viikon keskiviikkona otettu kuva Benestä ja hänen kisusta 13. Vaikka mun lähtöön oli enää muutama tunti, jaksoin silti nauraa tälle itteni kipeäksi kun haettiin Benen isä laivalta
 14. Torstaina huonosti nukkuneena ja silmät turvoksiin itkeneenä, mutta yöjunailusta selvinneenä... menkatki alko hitto vie, kaikki huonosti 15. Onneksi tehtiin mummon kans tällanen pikanen kesäpiirakka, nam
 16. Perjantaina olikin sitten mun hyvän kaverin Nikon tyttöystävän valmistujaiset, jälleen kerran ihanaa ruokaa! Sieti ollaki, luotin mun päivän syömiset noiden juhlien varaan :-D 17. Nikon kanssa skoolataan
20. Benjamin anto mulle yhden t-paitansa ja tuon tuommosen armeijalaatan ja nää päällä oon nyt tässä viilettäny pari viimestä päivää. Yöllä jätän tuon korun yöpöydälle, jotenki lohduttaa nähdä se aamulla siinä ensimmäisenä ihan vieressä 21. Kerranki tuntu siltä että hiukset meni hyvin!

Tällä hetkellä odottelen,  että tuota mun myynnissä olevaa sohvaa tulisi eräs mahdollinen ostaja katsomaan, toivottavasti saan tuon pois tilaa viemästä.  Tämän jälkeen koitan paneutua autokoulujuttuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti